| 000 | 02016nrm a2200277 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 241210s2024 sp ||||g |||| 0| gzglg d | ||
| 017 | _aVG 397-2024 | ||
| 020 | _a9788412221435 | ||
| 080 | _a794.4 | ||
| 080 | _a79 | ||
| 100 | 1 |
_aCostas, Ledicia _d(1979-) _eaut _9260623 |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aPorquelandia _b: Un xogo que nunca remata e onde sempre gañas! _c/ Ledicia Costas; Iván R. |
| 250 | _a1ª ed. | ||
| 260 |
_aVigo _b: Triqueta Editora _c, 2024 |
||
| 300 |
_aLibro + 50 cartas _b: il. cor _c; caixa (13 x 9 x 3) cm _e+ 1 libro (40 p.) de instrucións de xogo |
||
| 500 | _aA primeira baralla de cartas de Triqueta da man de Ledicia Costas e Iván R. Un xogo para fomentar a creatividade e facer voar a imaxinación. | ||
| 505 | _aContido: 1 libro de instrucións (40 p.) + xogo de 50 cartas, divididos en 2 mazos de 25 cada un: personaxes e situacións. Gardado en caixa de 13 x 9 x 3 cm. | ||
| 520 | 3 | _aPor qué o morcego se apuntou a clases de twerking? Crea preguntas absurdas combinando personaxes e situacións ao azar, trata de atopar unha resposta áxil e avanza. Verás que aparecerán situacións delirantes que nunca antes imaxinaras. Disto vai o xogo. O universo de Porquelandia admite todo tipo de propostas, iso si, non vale repetir respostas nin demorarse. Xustifica ben o teu porqué e sorprende aos teus colegas poñendo en marcha toda a túa maquinaria creativa. Podes xogar en parella, en equipo, na aula, coas túas compis e mesmo utilizar a baralla para escribir as túas propias historias. Lembra que podes xogar e volver a comenzar as veces que desexes. As múltiples combinacións e a visión particular de cada persoa fará que o xogo non acabe nunca! | |
| 521 | _aPRI34 | ||
| 650 |
_aLingua galega _xExpresión oral _9238909 |
||
| 650 |
_aXogos de cartas _xPreguntas _9238910 |
||
| 650 |
_aImaxinación _xCreatividade _9238911 |
||
| 700 |
_aR. Iván _eill _930782 |
||
| 856 | _uhttps://www.triquetaverde.com/gl/tienda-online/sen%20clasificar/porquelandia/ | ||